Postup pri reklamácii
V prípade, že potrebujete uplatniť reklamáciu tovaru EGO Power+, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
1. Stiahnutie a vyplnenie reklamačného protokolu
Stiahnite si reklamačný protokol: Stiahnuť reklamačný protokol (súbor uložte do počítača alebo iného zariadenia).
Vytlačte vyplnený protokol čitateľne na formát A4.
Vyplňte všetky požadované údaje.
2. Príprava reklamovaného tovaru
Dôkladne zabaľte reklamovaný produkt (aby počas prepravy nedošlo k ďalšiemu poškodeniu).
Priložte: Vyplnený a podpísaný reklamačný protokol.
Pôvodný doklad o kúpe (faktúru alebo pokladničný doklad) *v prípade že tento doklad nebol nahratý pri registrácii produktu.
3. Odoslanie reklamovaného tovaru
Produkt pošlite na adresu servisu – záleží na tom, akým spôsobom chcete zásielku doručiť:
Packetou na odberné miesto alebo kuriérom.
Adresa: VVED TECHNIKA, s.r.o., Priemyselný areál 269, 017 01 Považská Bystrica.
Prostredníctvom služby Packeta: – balík zašlite IBA na odberné miesto Packeta: Prenájom Boxov M. R. Štefánika 138/7, 017 01 Považská Bystrica.
Link: https://www.packeta.sk/pobocky/povazska-bystrica-m-r-stefanika-138-7
Čas prevzatia zásielok: – Zásielky prijímame každý pracovný deň od 9:00 do 16:00 bez prestávky.
4. Kontakt na servisné oddelenie
Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete konzultovať stav reklamácie, obráťte sa na naše servisné oddelenie:
E-mail: servis@egopower.sk
5. Záručné podmienky
Nižšie nájdete prehľad záruk, ktoré sa vzťahujú na produkty EGO Power+. Pre plnú dĺžku záruky je vždy nevyhnutná registrácia produktov na webstránke www.egopower.sk do 30 dní od dátumu nákupu!
5.1. Domáci používateľ
5-ročná záruka na všetky zariadenia (kosačky, fukary, plotostrihy a i.)
3-ročná záruka na batérie a nabíjačky. „Domáci“ sa považuje zákazník, ktorý používa produkt vo vlastnej domácnosti, bez podnikateľského alebo profesionálneho zámeru. Registrácia sa vykonáva v sekcii “Registrácia produktov” na www.egopower.sk. Po úspešnom odoslaniu registračného formulára obdržíte potvrdzujúci e-mail.
5.2. Profesionálny používateľ (vrátane komunálnych služieb)
3-ročná záruka na produkty a batérie / nabíjačky radu Pro X.
2-ročná záruka na produkty a batérie / nabíjačky rady Professional. Profesionálnymi používateľmi sú zememerači, murári, majstri záhradnej údržby a pod., ktorí produkty EGO používajú v komerčnej (platenej) prevádzke.
6. Ako uplatniť nárok na predĺženú záruku
Do 30 dní od zakúpenia vyplňte a odošlite online registračný formulár na www.egopower.sk. Po úspešnej registrácii získate e-mailom potvrdenie o predĺženej záruke. V prípade, že oni nepotvrdíte registrovanú záruku v danom termíne, produkt bude mať platnú štandardnú záruku výrobcu (24 mesiacov / závisí od konkrétneho výrobcu).
7. Čo sa stane po prijatí reklamovaného tovaru
Servis nášho autorizovaného partnera posúdi vady a účel reklamácie. Čím skôr najneskôr však do 30 dní (v zmysle platnej legislatívy) vás budeme informovať o výsledku reklamácie: Schválená reklamácia – tovar opravíme alebo vymeníme. Zamietnutá reklamácia – dôvod zamietnutia (napr. mechanické poškodenie spôsobené prevádzkou mimo odporúčaní výrobcu). Opravený produkt (alebo nový kus) vám zašleme späť na vašu adresu (bez ďalších nákladov). Reklamujeme len balenia vrátane vyplneného protokolu a dokladu o kúpe. Ak bude reklamáciu potrebné zamietnuť (napr. pri mechanickom poškodení, nesprávnom používaní či zanedbanej údržbe), reklamovaný výrobok vám vrátime bez nároku na úhradu. Ďakujeme, že využívate produkty EGO Power+. V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať.
Tím EGO Power Poznámka:
Ak si reklamujete produkt cez pobočku Packeta, nezabudnite do balíka vždy priložiť aj list s vašou adresou, aby sme vám v opravenom či vymenenom stave mohli výrobok rýchlo doručiť späť.